Bu Blogda Ara

8 Haziran 2010 Salı

Bi izleyin bakalım

Lazanya'dan öğrendim gerçi; umarım kızmaz :) http://www.dailymotion.com/video/xd02zj_10-9-8_creation

1 yorum:

  1. Yazmışsın zaten (: neden kızayım ki sevindim aksine...

    YanıtlaSil