telkin etsemde kendimi, karikatür değilmiki sanki:(
çok savaştım aslında çookkk ama güç kalmadı ki insanda eskiden olsa o pelikan çoktan ızgara tava olmuştu.:)ama şimdi midesindeyim gibi hissediyorum kendimi hatta çoktan gübre bile olmuşumdur belki,diyeceksinizki şimdi; bunalımda, kafayı yedi, belki öle bunalımın zirvesindeyim ama tutunmak için herşeyi yapıyorum yada yapmaya çalışıyorum....


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder