Bu Blogda Ara

19 Şubat 2010 Cuma

Telkin Bu Aslında Kendi İçimde...

telkin etsemde kendimi, karikatür değilmiki sanki:(
çok savaştım aslında çookkk ama güç kalmadı ki insanda eskiden olsa o pelikan çoktan ızgara tava olmuştu.:)ama şimdi midesindeyim gibi hissediyorum kendimi hatta çoktan gübre bile olmuşumdur belki,diyeceksinizki şimdi; bunalımda, kafayı yedi, belki öle bunalımın zirvesindeyim ama tutunmak için herşeyi yapıyorum yada yapmaya çalışıyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder