Bu Blogda Ara

18 Şubat 2010 Perşembe

Neden Bir Ben Kaldım Ellerimde?

Hani insan cıvıl cıvıl, kıpır kıpırken herkes olur ya yanında... işte ben şimdi zıvıl zıvıl,tıpır tıpır...var elbette dostlar ama kime nafile? Aslında başlık bu olmamalıydı..Neden yazıyorum ki ben? Neden? çünki konuşmayı pek sevmediğimden,açamadığımdan kendimi belki...bu blogla belki kendimi daha ii ifade edebilirim yada miras bırakabilecem :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder