8 Haziran 2010 Salı
Bi izleyin bakalım
Lazanya'dan öğrendim gerçi; umarım kızmaz :) http://www.dailymotion.com/video/xd02zj_10-9-8_creation
19 Şubat 2010 Cuma
Telkin Bu Aslında Kendi İçimde...
telkin etsemde kendimi, karikatür değilmiki sanki:(
çok savaştım aslında çookkk ama güç kalmadı ki insanda eskiden olsa o pelikan çoktan ızgara tava olmuştu.:)ama şimdi midesindeyim gibi hissediyorum kendimi hatta çoktan gübre bile olmuşumdur belki,diyeceksinizki şimdi; bunalımda, kafayı yedi, belki öle bunalımın zirvesindeyim ama tutunmak için herşeyi yapıyorum yada yapmaya çalışıyorum....
18 Şubat 2010 Perşembe
Neden Bir Ben Kaldım Ellerimde?
Hani insan cıvıl cıvıl, kıpır kıpırken herkes olur ya yanında... işte ben şimdi zıvıl zıvıl,tıpır tıpır...var elbette dostlar ama kime nafile? Aslında başlık bu olmamalıydı..Neden yazıyorum ki ben? Neden? çünki konuşmayı pek sevmediğimden,açamadığımdan kendimi belki...bu blogla belki kendimi daha ii ifade edebilirim yada miras bırakabilecem :(
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

